دوست داشتن

ღ❤ღتـــــنهاییღ❤ღ


دوست داشتن

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه،

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفس،

اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه . . .



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت16:01---28 تير 1393
تمام خستگی هایت را یکجا میخرم.....
تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی...!


مرتضی
ساعت0:05---26 تير 1393
تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی ،
من درختت میمانم ...
آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات
یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات !


نازنین
ساعت20:28---21 تير 1393
ساده میخندی...
ودل من سخت زیر و رو میشود...!


محمد و مونا
ساعت21:55---20 تير 1393
كجاى دنیا ام...؟؟؟



كجاى دنیا ایستاده ام؛



كه دیگر نه آفتاب گرمم میكند



و نه مهتاب سرد...



كجاى دنیا نشسته ام؛



كه دیگر دیوان شاملو هم آرامم نمیكند



صدای خسرو تسکینم نمیدهد



شعر سهراب عاشقم نمی کند



نمیدانم كجا هستم



هر كجاى دنیا هستم گویى یک نفر...



دار و ندارم را با خود به یغما برده است!



دیگر کمتر اشـــک می ریزم ...



دارم بُزرگ میــشوم یا سنـــــگ ...؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

جمعه 20 تير 1393برچسب:, ساعت 21:36 توسط ღ❤ღAli ღ❤ღ✘